
"За" і "проти" у бік прямоточного глушника виражені його прихильниками і противниками. Перше місце серед носіїв негативної думки про прямоточний глушник займають співробітники державної автоінспекції та люди, які негативно ставляться до шумових та токсичних забруднення. Свою перевагу прямоточному глушнику віддають власники спортивних автомобілів та тюнінгісти-дебютанти.

Під час роботи шум певного рівня з'являється у будь-якому механізмі, особливо у двигуні внутрішнього згоряння. Щоб прибрати цей рівень шуму, в машині обов'язково встановлюється глушник.

Сучасна вихлопна система складається з безлічі досить дорогих деталей. Усередині неї є один або два каталізатори, трубопровід, датчик кисню та багато іншого. За рахунок чого все це тримається разом і «не розклеюється»? Ця складна місія довіряється лише кільком затискачам і зварним швам. На чому це все «висить»? На кількох гумках та кронштейнах. На жаль, поломки у вихлопній системі трапляються дуже часто, і вони можуть бути пов'язаними як з дешевими гумками, так і з дорогими зварними швами.

Гофра на глушник – одна з найуразливіших деталей автомобіля. Вона встановлюється на всіх сучасних машинах. Її мета – запобігти передачі вібрації двигуна до вихлопної системи, що, в свою чергу, продовжує життя вихлопної системи.

Під автомобільним глушником мається на увазі вся вихлопна система повністю або тільки її задня частина. Глушник – елемент, призначений поглинання шуму. Від якості цієї деталі залежить рівень звуку.

Стронгери або пламегасники застосовуються замість каталізаторів. Забруднення середовища сучасного автолюбителя нашої країни займає останнє місце, тому розповідати про те, як машина здатна псувати екологію – не варто.

Без будь-якого вступу, відразу до визначення: емулятор (можна назвати симулятором або обманкою) каталізатора виконує функцію обробки та перетворення позову від зонда лямбда до каталізатора. На вхід електронного бака управління подається вже перероблений посил в оптимізованому каталізатора вигляді.

Сезон цвітіння рослин докучає не тільки алергікам, чимало клопоту завдає він і автомобілістам. Тополиний пух, що скупчився на узбіччях доріг і витає в повітрі, наче сніг, стає однією з головних причин забитого радіатора. І оцінювати чистоту радіатора візуально неправильно, адже радіатор забивається там, де цього не бачить очей. Зовнішнє забруднення збивається на мийці, внутрішнє – висмоктується вентилятором системи охолодження. А між радіаторами (всередині т.зв. сендвіча) утворюється мертва зона, де поступово накопичується бруд, тополиний пух, органічні залишки опалого листя тощо.

Коли двигун нестабільно працює на холостому ходу, або при русі відчувається втрата потужності, одна з можливих причин - забиті форсунки (інжектори). Вібрація на неодруженому ходу також може бути ознакою того, що забруднені інжектори. Якщо вчасно не виконано чищення авто інжекторів, і причина дійсно в них – частішають перепустки запалювання.