Під час роботи шум певного рівня з'являється у будь-якому механізмі, особливо у двигуні внутрішнього згоряння. Щоб прибрати цей рівень шуму, в машині обов'язково встановлюється глушник.
Необхідно звернути особливу увагу на той факт, що вихлопна система – одна з найважливіших частин в автомобілі.

Від рівня ефективності роботи газорозподільного механізму, в основному, залежить не тільки аспект екологічності авто, але і його безпека та надійність під час їзди. Також газорозподільний механізм сильно впливає на термін корисного користування. Будь-яка система має кілька важливих деталей, кожен із яких містить у собі конкретний функціональний набір. Ось саме серед таких обов'язкових складових вихлопної системи знаходиться і резонатор глушника.
Резонатор глушника — елемент, який несе відповідальність за те, щоб з камери двигуна гази, що згоріли, виводилися своєчасно, за рахунок чого звільняється місце для надходження нових газових мас. Майже всі фахівці в цій галузі говорять, що від того, наскільки якісний резонатор глушника, залежатиме корисна потужність, яку можна отримати від двигуна машини.
Саме тому спортивні машини так часто піддаються модернізації.
У них наявний резонатор змінюють на новий і вдосконалений. Для того щоб приймати потужний потік гарячих газів, які йдуть з двигуна, резонатор вихлопної системи розміщують за прямопотоком.
Виходячи з цього, випливає , що чим якісніше буде робити свою роботу резонатор, тим краще будуть ходові показники у машини.

Що являє собою резонатор?
Це багатошарова конструкція, кожен рівень якої відповідає за свою частину роботи. Резонатор повітряного фільтра складається з відбивачів, які при попаданні на повітряні потоки згасають. Резонатор впуску та випуску несе відповідальність за однакові етапи. Якщо говорити точніше, їх завдання полягає в тому, щоб проганяти газ через вихлопну систему.
Ефективність роботи резонатора глушника, залежить від трьох найголовніших факторів:
- Стан каталізатора.
- Чистота глушника.
- ¬Розмір труб.
Існують резонатори глушника двох видів: для двотактного двигуна та для чотиритактного двигуна.
Аналіз роботи резонатора.
Якщо проводити аналіз роботи автомобіля, то можна помітити, що повітряний резонатор у роботі двигуна чотиритактного типу є перешкодою набагато більшою мірою, ніж помічником. Якщо проводити демонтаж автомобіля, то його потужність може зрости практично на 20%. Якщо дивитися на цю проблему з іншого боку, то з відсутнім резонатором у двигуні двотактного типу, в «трубу» потраплятимуть не тільки відпрацьовані газові маси, але й паливо, що частково згоріло, що є вкрай «не корисним» для автомобіля. Такі неприємності можуть призвести до втрати швидкості з одночасним збільшенням витрати палива.
{{block type="catalog/product_list" category_id="14" template="carousel/products_horizontal.phtml"}}У зв'язку з тим, що у багатьох сучасних автомобілів низька посадка, резонатор глушника зазнає певних змін у своїй формі. Сьогодні ви можете побачити «розтягнуті» та «плюснуті» ємності резонатора, які відрізняються від тих, які ми помічали у старих моделях автомобілів. Однак, незважаючи на істотні зміни в їх формі, вони мають високі шумопонижуючі якості та знижений аеродинамічний опір, що є дуже важливим для безпечнішої та надійнішої їзди на автомобілі.
Для того, щоб захистити кузов від коливань і запобігти розгерметизації глушника в різних конструкціях, користуються гнучкими матеріалами для виробництва трубопроводу.