Україна, Київ Кільцева дорога, 4-Б
UA | RU

"За" і "проти" у бік прямоточного глушника виражені його прихильниками і противниками. Перше місце серед носіїв негативної думки про прямоточний глушник займають співробітники державної автоінспекції та люди, які негативно ставляться до шумових та токсичних забруднення. Свою перевагу прямоточному глушнику віддають власники спортивних автомобілів та тюнінгісти-дебютанти.

Глушитель прямоточный. Все положительные и отрицательные моменты. - Фото №1

Звичайно, висловити однозначне «проти» - не правильно. А ось сказати своє «ні» щодо дешевого прямоточного глушника можна, і навіть потрібно тому, як існує помилкова думка, що дешеві глушники здатні підвищити потужність двигуна. Тепер по порядку.

Виною процвітання дешевих глушників на ринку автозапчастин є те, що, надивившись програм та фільмів про спортивні машини, автолюбителів притягує гучний звук від швидкого руху спортивного автомобіля. І намагаючись аналогічним способом, привернути до себе увагу, не розуміють, що роблять лише гірше. Зрозуміло, що проїхатись із шиком – це престижно. Але їзда з гучним шумом свідчить про інше.

Даішники – люди, які мають забезпечити громадянам тишу та спокій (принаймні, саме так вони пояснюють стягнення штрафів), виступають проти гучного руху на дорогах, через що пояснюється їхнє негативне ставлення до прямоточного глушника. Хоча «відмазатися» від штрафу можливо, якщо прямоточний глушник сертифікований. Відповідно, на сертифікований глушник ціна вища, що вже знижує попит на нього.

У чому ж «плюси» та «мінуси» прямоточного глушника? І що це таке?

Глушитель прямоточный. Все положительные и отрицательные моменты. - Фото №2

Тема, яка цікавить багатьох, це атрибут тюнінгу - глушник прямоточний. Щоб зрозуміти всі «за» і «проти», спочатку необхідно розібратися з принципами роботи системи випуску.

Як працює система випуску, і яку роль у ній грає прямоточний глушник?

До системи випуску відпрацьованих газів присвоєно цілий комплекс завдань:

  • Виведення вихлопних газів за межі кузова.
  • Наповнення циліндрів паливоповітряною масою.

Для прискорення процесу виходу відпрацьованих газів з циліндра (звільняється простір для нової дози) необхідно створити розрідження за випускним клапаном так, як при двох відкритих клапанах в двигунах сучасних автомобілів фази випуску і впуску явно перекриваються. Для досягнення зазначеної мети потрібна інерція та нерівноправність виходу вихлопних газів з двигуна. Причиною утворення зони зниженого тиску, що у трубі, є закриття випускного клапана. Позбутися цієї причини реально за допомогою створення перешкоди, що формується завдяки випускному колектору з однакової довжини трубами, об'єднання яких в єдине ціле і утворює потрібну перешкоду.

Глушитель прямоточный. Все положительные и отрицательные моменты. - Фото №3

Чому машина «гарчить»?

Низькочастотний звук у системі випускає блокує резонатор. А вихлопна система зобов'язується понизити високочастотний рівень шуму. Мінеральна вата, яка служить оббивкою в прямоточному глушнику, має всі необхідні фізичні характеристики, здатні придушити високочастотний сигнал, але не усунути його повністю. Тому, про багато спортивних автомобілів можна сказати, що вони «ричать», «шиплять», «бурчать» та інше.

До однієї з функцій випускної системи відноситься глушіння шуму, що здійснюється тільки глушником, оскільки «налагоджений» випускний колектор і з'єднана труба з таким завданням суто технічно ніяк не впораються.

Виходячи зі всього сказаного, можна побачити позитивні та негативні сторони прямоточного глушника, а ось вирішувати – встановлювати його чи ні, особиста справа кожного.

Підпишіться на розсилку