Що таке емулятор каталізатора і навіщо він потрібний?
Без будь-якого вступу, відразу до визначення: емулятор (можна назвати симулятором або обманкою) каталізатора виконує функцію обробки та перетворення позову від зонда лямбда до каталізатора. На вхід електронного бака управління подається вже перероблений посил в оптимізованому каталізатора вигляді.
Що дає емулятор каталізатора?
- Зниження витрати палива в середньому на 10% завдяки зменшенню опору виходу вихлопних газів;
- Поліпшення загальної потужності автомобіля;
- «Check Engine» - не запалюється, оскільки робота двигуна оптимізована;
- Немає необхідності у придбанні нейтралізатора або у виконанні ремонту каталізатора;
- Дешевші за інші деталі, що виконують аналогічну функцію.
Емулятор лямбда зонда - оптимальний вибір у всіх сенсах цього виразу так, як в одному елементи укладені всі вимоги автолюбителя: ціна та якість.
Відштовхуючись від описів, перехід до фактичних даних. Емулятор зібраний на затребуваній мікросхемі, резистор R1 - визначає частоту імпульсів. При стабільній роботі напруга не виходить за рамки 1,8 В. Резистор R 6 може похвалитися напругою від 0 до 0,9 В. Живлення подається від вимикача ГБО.
Сучасний ринок пропонує безліч варіантів. Деякі торгові марки припускають понад 2 світлодіоди, які повідомляють про якість суміші.
Зрозуміло, що кожен водій здатний зрозуміти значення емулятора, тим паче розібратися у його особливостях. Проте, хоча б ази його функцій необхідно розуміти тому, як продавці пропонують всілякі альтернативи, стверджуючи про наявність переваг, при цьому не дають жодних фактів, що підтверджують сказане. Більше того, від виробника залежить міцність самого емулятора автомобільного каталізатора.
Для пояснення більш простою мовою слід вказати на деякі відмінності емулятора. Емулятори лямбда-зонда Євро 3, 4, 5, емулятор каталізатора.
При демонтажі каталізатора з двома лямбда-зондами дана конструкція фіксується в розрив ланцюга другого лямбда-зонда. Одночасно з цим важливо пам'ятати про те, що перебудова блоків керування двигуном не потрібна.
Види емуляторів діляться за принципом, виставленим європейськими нормами:
- Євро 4-5 стосується автомобілів, випуск яких – 2007 – 2012;
- Євро 3 – 1998 – 2007 р.р.;
- Всі моделі Лексус Тойота- синій 4 пін;
- Мерседес Кіа Хундай Сузукі – червоний 4 пін;
- Євро – 4-5 UNIV: БМВ 70, 73 Ауді Кріслер Плата – 5 пін.
При оформленні замовлення на емулятор каталізатора необхідно уточнювати деякі відомості:
- Марку машини та рік випуску;
- Об'єм двигуна;
- Приналежність до єврокласифікації.
Сучасні власники автомобілів часто стикаються з тим, що проблеми створює каталізатор. По суті конструкція каталізатора проста, але його ремонт з якихось причин не дає бажаних результатів. Але треба враховувати, що переважно всіляким тискам піддається каталітичний шар. Він забезпечує доокислення у заданому обсязі задану кількість речовин. Відходячи від певних норм доокислення, каталізатор втрачає свої властивості.
Лямбд-зонд контролює всі сигнали, що передаються, і регулює витрату палива, що розпорошується інжекторами.
Лямбд-зонд, представлений у вигляді керамічного наконечника, розташованого всередині випускної труби в проміжку газів, що відпрацювали. Сам наконечник виконаний з урахуванням діоксиду цирконію, яке внутрішні і зовнішні площини покриті платиновим шаром.
Емулятор лямбд-зонда практично не має терміну придатності так, як вся технологія була спрямована на розробку стійкого та надійного виробу.