
Пламегасник що це таке?

Каталітичний нейтралізатор вихлопних газів або каталітичний конвертер, а скорочено просто каталізатор, став зараз уже обов'язковою опцією для всіх автомобілів, що випускаються в розвинених країнах. Призначення каталізатора - окислювати шкідливі сполуки, які у вихлопних газах. Конструкція його досить проста, але вміст солей платини, родію або паладію позначається на вартості каталізатора не найкращим чином. Тому багато власників уживаних іномарок хоч один раз, але стояли перед вибором - чи купувати нову, досить дорогу деталь або шукати способи вирішення проблеми "померлого" каталітичного нейтралізатора більш прийнятні для свого гаманця. Що ж необхідно знати для того, щоб прийняти найоптимальніше рішення у виборі того чи іншого варіанту? Зараз ми спробуємо в цьому розібратися.

Лямбда-зонд

Під терміном глушник зазвичай мають на увазі або всю вихлопну систему цілком або тільки її задню частину. У цій статті ми вживатимемо слово глушник маючи на увазі саме задню, кінцеву деталь системи випуску відпрацьованих газів. Є, звичайно, автомобілі, наприклад, різні джипи, де основний глушник знаходиться в середині випускного тракту, а ззаду тільки труба або додатковий маленький глушник. Такі випадки ми обговоримо особливо. У підзаголовку глушник названий головною деталлю випускної системи з тієї причини, що він, як правило, найбільше впливає на рівень шуму вихлопу. Чим правильніший глушник, тим тихіше звук. Тут же постає питання - а який глушник тоді правильний, а який ні? Відповідь це питання і є основна тема статті.

Чи не найпопулярніша тема у всіх курилках, так чи інакше пов'язаних з тюнінгом автомобілів, - випускні системи двигунів. Принаймні, я частіше відповідаю на питання про вихлоп, ніж про клапани, голівки, колінвали та інші складові налаштування двигунів. Причому діапазон питань приблизно такий: від “скажіть, а як застосувати формулу для обчислення резонансної частоти (наводиться співвідношення для резонатора Гельмгольця) до чотиридросельного впуску?” до мене друг подарував "павук" зі свого спортивного "гольфа". Скільки додасться кінських сил, якщо я його встановлю на свій автомобіль? або “ я будую собі двигун. Який глушник купити, щоб було більше потужності?”, або “скільки кінських сил додасться, якщо замість каталізатора встановлю резонатор?”. Причому з усіх питань червоною лінією проходить додаткова потужність.

Зазвичай випускний колектор поєднаний з каталізатором. Ми знімаємо та кріпимо його на стапелі, змінюючи каталітичний наповнювач (як правило, це кераміка) на металізовані екологічні норми Євро-3 або Євро-4 відомих фінських та німецьких виробників, таких як "Ecokat,"C-mg" і "Fox", попередньо просканувавши та видаливши помилки в електронній системі автомобіля.

Нам надійшло замовлення виготовлення спеціальної труби для виходу відпрацьованих газів дизельного компресора компанії "Honda". Проблема в тому, що таких труб для цих агрегатів не існує. Компресор привезли до нас на станцію, і за кресленням нашими фахівцями, із застосуванням трубогибу, була виготовлена така деталь, що має гофроване з'єднання 45х230, алюмінієву трубу діаметром 45мм і муфту кріплення компанії Walker .

Фахівцями нашої станції є можливі причини виходу з ладу цих дорогих деталей. Після усунення помилок «Фабрика Вихлопу» успішно змінює ці каталізатори на пламегасники, із встановленням додаткового обладнання, або змінює на універсальні каталізатори екологічних норм Євро-2, Євро-3 та Євро-4.

Уживані автомобілі - теж є символом минулих днів. Але, на жаль, улюблені старі автомобілі часто потребують ремонту. Ми готові запропонувати Вам хоча не настільки оригінальний, проте ефективний спосіб не розлучатися з улюбленим автомобілем.