Україна, Київ Кільцева дорога, 4-Б
UA | RU

Скільки коштує переробити вихлопну систему: економія та безпека

Ігнорування стану системи виведення відпрацьованих газів загрожує проблемами, які посилюють ситуацію. Власники автомобілів на дизельному та бензиновому паливі чудово усвідомлюють, наскільки важливим є пристрій виведення газів з їхнього автомобіля. Це вузли, які виконують подвійну діяльність: вони допомагають серцю авто не перегріватися та забезпечують стабільне відведення продуктів відпрацьованого палива.

Вартість ремонту вихлопної частини включає далеко не тільки самі витрачені на процес і результат гроші. Це, по-перше, мінімальний шум при експлуатації автомобіля, а по-друге, зниження забруднення навколишнього повітря продуктами вихлопу.

Повна картина складається з кількох вузлів. Це, звичайно, глушник, сенс якого зі зниження рівня шуму. Випускний колектор - частина, в яку з двигуна виводяться продукти згоряння. Дуже важливим є резонатор. Він знижує як температуру газів, і швидкість їх руху. Каталізатор окислює вихлопи, виконує їх остаточне згоряння, тим самим мінімізуючи токсичність речовин, що виводяться. Аналогом каталізатора є полум'ягасник. Робота гофри теж значима. Вона забезпечує захист повноцінного пристрою вихлопу, знижуючи вібрації, що відбуваються.

Робота всіх елементів забезпечує відразу кілька завдань. Вона виводить від двигуна продукти згоряння палива, знижує шуми, захищає авто та його пасажирів від проникнення шкідливих речовин у салон, а також знижує вібрації, по суті, оберігаючи сам кузов машини. Як бачите, сукупність зв'язаних вузлів дуже важлива, як і правильна їхня робота — загалом і окремо.

Діагностика та ремонт вихлопної системи

Одним з елементів, який періодично доводиться віддавати в ремонт або (що краще та ефективніше) замінювати, є глушник. Помітити зношування або пошкодження вузла можна без проблем. Вони виявляються як сторонніх чи посилених шумів, візуально помітних слідів впливу корозії. Інакше помітити проблеми теж реально. Наприклад, у разі підвищення споживання мотором палива перша підозра падає саме на несправності чи знос елементів.

У такому разі найчастіше власники автомобілів виконують ремонт цієї частини, у місті Київ, до речі, компанія «Хелпавто» надає послуги власних СТО.

Проте варто розглянути два шляхи вирішення проблем. Це ремонт та заміна. Перший варіант — це часткове чи локальне подолання ситуацій, що склалися. Однак є можливість за наявності несправностей, що постійно з'являються, повністю замінити, переробити або навіть тюнінгувати схему відведення відпрацьованих газів.

Спочатку варто оцінити ситуацію. Ремонт вихлопних систем здійснюється командою СТО HelpAuto внаслідок таких причин:

  • з-під капота, днища авто став доноситися сторонній ревучий звук (причинами можуть бути елементи, що прогоріли, порушення герметичності, обрив кріплень, знос прокладок);
  • з'явився металевий брязкіт (є дві причини появи таких шумів - руйнується реактивний глушник або резонатор);
  • автовласник спостерігає переривчастий стукіт (означає, опори глушника зношені).

Зниження потужності серця авто - його двигуна - теж дає зрозуміти, що з'явилися проблеми. Так, наприклад, у цьому випадку може бути пошкоджений каталізатор або кисневий датчик прийшов у несправність.

Чому ж виникають проблеми з влаштуванням відведення відпрацьованих газів? Тут може бути три причини. Це, очевидно, чисто експлуатаційні особливості. Вони пов'язані з природним зносом і марнотратством матеріалів, без якого буквально не обійтися, адже тут постійно відбуваються серйозні технічні процеси. Так як деталі виконуються з металів, вони зазнають впливу корозії. Вода, конденсати та солі, що потрапляють на стінки деталей, викликають прискорення руйнівних процесів матеріалів. І остання причина пошкоджень та несправностей – механічна дія. Це різні урвища та деформації, які з'являються при особливостях експлуатації авто. Все це призводить до необхідності ремонту вихлопних систем.

Вартість ремонту вихлопної системи: можна заощадити без втрати якості!

Переробити сукупність вузлів можна повноцінно. Це в рази покращить її функції. Особливо такий підхід є актуальним для автомобілів, які експлуатуються активно протягом багатьох років.

Як можна оновити та покращити схему? Існує кілька способів. Це вирішення проблем із глушником. Можна змінити резонатор, встановити додатковий. Корисно не лагодити елемент постійними тимчасовими способами, адже вони наближають його старіння, а його повністю замінити.

Далі можна виконати:

  • візуальні зміни, зробивши таким чином тюнінг (роздвоєний вихлоп, насадки на глушник);
  • внести суто технічні зміни (встановити спортивний каталізатор або прямоточний вихлоп, стронгер тощо).

Можна повністю оновити систему вихлопу автомобіля. Якщо ви задумалися, скільки коштує замінити каталізатор на полум'ягасник і наскільки це рішення буде рентабельним, можете проаналізувати, як зміниться стан роботи системи та скільки грошей ви заощадите. Адже власникам не нових авто ясно, що новий каталізатор під їхню модель коштує дійсно дуже дорого, а його заміна пламегасником у сім разів дешевша!

Щодо повного оновлення, то автовласник може вчинити вигідно. Адже в таких СТО, як наше від «Хелпавто», ви заощадите на самих вузлах, які ідеально підійдуть до машини, а також майбутніх покупок. Оновлена вихлопна частина економічніша, безпечніша, ніж стара стара, що постійно ремонтується. А як виконати переробку — справа суто приватна, адже багато деталей процесу залежать від конкретних проблем та особливостей авто.

Підпишіться на розсилку