Вихлопна система більше інших елементів автомобіля піддається впливу агресивного середовища. По суті, вона не є чимось складним, але при цьому вимагає систематичного огляду в профілактичних і ремонтних цілях.
У побуті відомо кілька способів відремонтувати вихлопну систему. Тут же і зварювальні роботи , і препарати автохімії , і заміни деталей , і методи, вигадані на ходу . Різниця між ними полягає у витратах, трудомісткості та якості.
Щоб зрозуміти значимість того чи іншого способу ремонту, слід детальніше розглянути кожен із них.

Отже, зварювання вихлопної системи:
Серед решти зварювання є найнадійнішим способом. Хоча, у будь-якому випадку, краще купити вихлопну систему (але тільки нову, а не вживану).
Зрозуміло, що такою справою має займатися досвідчений зварювальник, оскільки, незважаючи на всю елементарність пристрою, у вихлопній системі все взаємопов'язано, і якщо цей зв'язок буде порушено, то ця робота може завдати ще більшої шкоди, ніж взагалі не відремонтовані запчастини.

Якщо ж робота зроблена на належному рівні, то резонатор і глушник ще довго показуватимуть себе з хорошого боку. Доповнити ефективність ремонту шляхом зварювання здатна заміна труби, що прогоріла, або оболонки резонатора, або оболонки глушника.
У цьому випадку виготовляються викрійки з картону, на основі яких створюється елемент з металу (краще використовувати нержавіючу сталь), товщина якого не повинна бути меншою за 1.2 мм, а боковинок – від 1.7 мм.
Сам процес зварювання вимагає особливої уважності, і після закінчення роботи шви зачищаються і покриваються вогнетривким матеріалом.
Заміна вихлопу:
Єдиний недолік заміни – дорожнеча. Але тут вже немає сумнівів, що все зроблено як треба, якщо тема стосується нової вихлопної системи, яка встановлена фахівцями. Що стосується ціни, то в деяких випадках новий глушник за вартістю ідентичний ремонту, як правило, це стосується вітчизняних машин або автомобілів низького класу.
Купуючи нові запчастини, важливо звернути увагу на багато моментів:
- розмір;
- відповідність за моделлю;
- відсутність зовнішніх похибок, включаючи перекоси, корозії та інше.

І знову про матеріальний бік. Зрозуміло, чому власники дорогих іномарок замислюються над цим питанням так, як ціна нового глушника дуже висока, а якщо додати сюди і його установку, то справді дорого.
Якщо ж тема стосується недорогих машин, то тут думати нема над чим, оскільки дешевше купити і вмонтувати нову систему, ніж займатися лагодженням старої.
Зрозуміло, що вихлопні системи з нержавіючої сталі, приблизно, наполовину дорожчі за деталі і простіші матеріали. Тому доцільним буде деякі елементи вихлопної системи замовити або налагодити за допомогою автохімії. Виготовлення деталей вихлопної системи на індивідуальне замовлення з нержавіючої сталі відповідає їх роздрібній ціні. Точна вартість кожного компонента визначається погонних метрах.
{{block type="catalog/product_list" category_id="4" template="carousel/products_horizontal.phtml"}}Метод автохімії:
Позитивний результат автохімії помітний протягом року (а то й раніше його ефективність випаровується). Після чого доводиться все одно робити ремонт, причому більш серйозний, ніж це було спочатку. Відповідно, за вартістю виходить дорожче, як попередньо витрачаються кошти на автохімію, а потім – на повторний ремонт.
Виходячи з усього сказаного, очевидно, що можна вдатися до ремонту та заміни нових деталей. Краще чи гірше – залежить від обраного методу ремонту, від моделі автомобіля та від ступеня серйозності поломки.