Без зайвого епосу, можна сміливо заявити, що емулятор каталізатора - це симулятор або обманка каталізатора, завдання чого полягає в обробці та перетворенні позову до каталізатора від лямбда зонда, а саме: подається на вхід механізованого бака управління вже готовий для оптимального сприйняття каталізатором посил.

У чому перевага емулятора?
- внаслідок зменшення опору виходу вихлопних газів, знижується витрата паливних ресурсів приблизно на 10 %;
- покращується загальна потужність автомобіля;
- робота мотора оптимізована, що підтверджується тим, що не затискається Check Engine;
- власник автомобіля економить на купівлі нейтралізатора, оскільки, в його наявності немає необхідності, як і ремонту каталізатора;
- діяльність емулятора обходиться значно дешевше, ніж інші механізми, відповідальні за аналогічну роботу.
Узагальнюючи значення емулятора, слід виділити його як оптимальний вибір з усіх боків так, як одна конструкція містить основні вимоги водіїв:
- низька ціна на деталь;
- відмінна якість.
По суті цих аргументів достатньо для того, щоб шукати альтернативи емулятору.
Чисто технічно, емулятор представлений як оптимальна мікросхема, що складається з:
- резистора R1, що визначає частоту імпульсів Максимальна його напруга – 1.8, якщо йдеться про його стабільну роботу;
- резистора R6 (напруга: 0 - 0.9 В);
- вимикача ГБО, від якого подається харчування.
Сучасному споживачеві представлено безліч моделей, деякі з яких містять більше двох світлодіодів, мета яких спрямована на оповіщенні якості суміші.
Зрозуміло, не все ще встигли зрозуміти, що робить емулятор, а отже, не бачать сенсу у його придбанні. Таке явище пояснюється тим, що виробники різних запчастин вихваляють саме свою продукцію, до ладу не пояснюючи їх призначення, тобто, реклама не передбачає чітких роз'яснень щодо функціональних особливостей.
Для того, щоб зрозуміти, в чому, власне, суть, слід розбити емулятори на групи, які позначені відповідно до європейських стандартів:
- Євро 3 (випуск автомобілів: 1998 – 2007);
- Євро 4-5 (випуск автомобілів: 2007 р. – 2012 р.);
- Синій 4 пін для всіх моделей Лексус Toyota;
- Красний 4 пін для Мерседеса Кіа Хундай Сузукі;
- Євро 4-5 UNIV для БМВ 70, 73, Ауді Кріслера Плата.
На емулятор і каталізатор ціна залежить саме від вище згаданих показників, що важливо знати при покупці запчастин. Також при замовленні емулятора слід надавати продавцю та інші відомості, наприклад:
- назва автомобіля та рік його випуску;
- його відповідність щодо єврокласу;
- об'єм двигуна.

Тепер про основні правила купівлі емулятора:
Головна мета придбання емулятора полягає в економії матеріальних засобів та придбанні відмінної якості. Але головне тут - не перестаратися, а саме: споживач, як не крути, завжди намагається знайти щось дешевше і, найчастіше, стикається або з неякісним обладнанням, або з завищеною ціною. Уникнути подібних моментів можна, якщо грамотно вибрати собі місце покупки. Те, що ринок відпадає - зрозуміло так, як немає гарантії на саму деталь, ні на те, що через деякий час ця торгова точка не зникне. Але серед великих представництв відомі фірми, які намагаються продати те, що вигідно саме їм, а не покупцю. Так, товар може бути високої якості, але не дуже підходить для конкретного автомобіля. Тому, обираючи магазин автозапчастин, важливо аналізувати інформацію (обговрення клієнтів, дані про продавця і так далі).