Буває заведеш машину на подвір'ї... Годинників о п'ятій ранку... Ну треба тобі... В аеропорт - тещу зустрічати! Дивишся, а в хаті вікна спалахнули, як за командою «підйом»! І поки машина гріється..., ти собі такий куриш... і весь у думках сімейному подвигу... І про те які подарунки в тещиній валізі... І ось уже поряд щось гулко впало... на клумбу... Щось важке... загорнуте в папір... на клумбу... Тут! Поруч! Прямо на клумбу...! І по звуку ти вгадав, що там не любовний лист... Розвертаєш... весь такий у передчутті... Ну з цікавості розгортаєш...
Ти так і знав, ти здогадувався і відчував — у подарунковий папір, акуратно загорнутий силікатну цеглу та нервовим розмашистим почерком, поетично викладено: «придурок, глушник купити , настав час»! І якщо щось подібне сталося у вашому дворі..., з вашим знайомим, приятелем чи припустимо, сусідом, то ви так йому передайте — глушник ціна , глушник пора, глушник купити пора! Ось так, у невигадливо-дитячій віршованій формі і передайте! Інакше, як мінімум, справа закінчитися мордобиттям! Справедливим мордобиттям, зауважте!
Тепер поговоримо про причини виходу з ладу вихлопної системи, точніше, про слідство! Тому що - причина, це, як правило, ваша лінь і безладність! А ось слідство, це і є рев мотора, о п'ятій ранку, у дворі вашого будинку! На цьому сеанс «виховної» роботи вважатимемо закритим, а аналіз причинно-наслідкових зв'язків, по виходу з ладу глушника автомобіля продовжимо!
Отже, однією з головних причин виходу з ладу вихлопної системи, у колах фахівців зварювальної справи, вважаються корозійні процеси, які, у свою чергу, викликані несприятливими погодними умовами, агресивним середовищем експлуатації та механічними пошкодженнями. У першу чергу страждають слабкі місця, тобто зварювальні шви, з'єднання корпусу деталей і труб. Які ж ми маємо варіанти? Ремонт? Заміна? Все суто індивідуально і залежить від марки машини, хоча, якщо бути точніше, від якості збирання деталей та металу.
Для ремонту використовують спец-герметики, бандажі зі скло-тканин і зварювальні роботи, вартість робіт і матеріалів у кожному конкретному випадку залежить від розміру пошкодженої ділянки та конфігурації глушника.
Матеріали які використовують при ремонті глушника бувають двох видів - монтажні герметики, а також жаростійкі шпаклівки і ті й інші мають великий коефіцієнт опору високим температурам і створені на основі керамічних і силікатних складів. Шпаклівки застосовують для ділянок з невеликими ушкодженнями, а герметики для більших. Для ремонту більших деталей існують монтажні стрічки.
Якщо порівняти ремонтні властивості герметиків та зварювальних шов, то головна перевага герметика, це полегшити ремонтно-профілактичні роботи з вихлопною системою у майбутньому.
За допомогою бандажів можна ремонтувати наскрізні та кругові ушкодження труб. Для ремонту циліндричних деталей, таких як, наприклад, резонатор в основному застосовуються клейові стрічки зі склотканини, які просякнуті спец-складами з високим відсотком жару-опору. Слід пам'ятати що якщо діаметр механічного пошкодження чи корозії покриває понад тридцять відсотків загальної площі деталі, то вона підлягає заміні – жодні герметики, бандажі та стрічки її не врятують!
Отже, в результаті обговорення особливостей матеріалів та ремонтних робот вихлопної системи в цілому, і глушника зокрема, ми дійшли висновку – що можливості ремонту широкі, але все ж таки не безмежні! У наступній статті ми розглянемо процес вибору та купівлі автомобільного глушника, а також особливості та нюанси цього процесу!