Вихлопна система автомобіля сприймається найчастіше як маловажна та другорядна. Але варто глушнику вийти з ладу, як вухо вловить усю міць розпалених вихлопних газів, а забитий каталізатор у свою чергу замучить тряскою та постійними збоями у роботі двигуна.
Автомобільні конструктори приділяють розробці комплектуючих системи автомобільного вихлопу велику увагу. Адже основними завданнями вихлопної системи є вирішення двох із топ п'яти світових проблем екології: глушити звук та нейтралізувати шкоду від вихлопних газів. І як свідчать дослідження вчених, несправність вихлопної системи також завдає непоправної шкоди здоров'ю.

Боротьба із шумом
Наука доводить, що постійний шум негативно позначається на здоров'ї. При дії сильного звуку в 100-110 дБ (А) (потужна аудіосистема в автомобілі, відсутність або несправність глушника) у людини може виникнути запаморочення, втрата простору, нудота внаслідок порушення функцій вестибулярного апарату. Тому усвідомивши надмірну шумність автомобіля, людство ще понад 100 років тому винайшло глушник.
В результаті спеціального дослідження вчених з університету Мічігану було встановлено, що вплив сильного шуму збільшує у людини кров'яний тиск. Кожні додаткові 10 децибелів середнього рівня шуму підвищують артеріальний тиск до 2 мм рт. ст., що, у свою чергу, приблизно на 10% підвищує ризик інсульту та на 5% ризик розвитку коронарних захворювань серця.
Вплив шуму відрізняється від індивідуальних особливостей кожної людини – одні дуже чутливі до шумності, інші відчувають вплив підвищеного звукового навантаження лише з роками. Людина звикає до умов постійного фону шуму. Однак численні дослідження західних вчених встановили, що тривалий вплив шуму, що навіть трохи перевищує 55 дБ (А), призводить до негативних наслідків – безсоння, неврозів, хронічної втоми. Шуми також здатні викликати вібрації, які внаслідок тривалого впливу можуть призводити до так званої «вібраційної хвороби» (є одним із професійних захворювань водіїв). Крім тривалої і поступової шкоди здоров'ю людини, шум є дратівливим фактором, що відволікає увагу, і заважає водієві зосередитися. Це призводить до підвищеної стомлюваності, розсіяності уваги та занепаду сил. Тому експлуатація автомобіля з несправною системою випуску не рекомендована як з медичного погляду, так і з позиції безпеки.
Автопарк, що постійно зростає, створює значний шумовий фон і є джерелом до половини всього шуму в містах. Шум мегаполісу наростає навіть незважаючи на те, що вихлопні системи стають дедалі сучаснішими, а автомобілі працюють дедалі тихіше. Це зумовлено загальним збільшенням потужностей силового агрегату, швидкості, повсюдним поширенням автомобільної та моторизованої техніки. Проблема набула статусу глобальної і є однією із злободенних проблем сучасності. З'явився спеціальний екологічний термін – шумове забруднення, що характеризує рівень перевищення норм шумового порога у місті. За даними ВООЗ, отриманими в результаті досліджень, шум у великих містах скорочує загальну тривалість життя на 10-15 років.

Сувора відповідність нормам шумності – обов'язкова вимога ЄС уже понад 40 років.
Починаючи з 70-х років. ХХ ст. у світі запроваджено офіційні норми шумності для міст, житлових приміщень, автомобілів. Це додало роботи не лише автомобільним розробникам, а й будівельникам доріг, житлових будівель та іншої міської інфраструктури. Інженери активно впроваджують глушники не лише в автомобілі, а й встановлюють спеціальні звукові захисні екрани, уловлювачі звуку на автомагістралях, міських вулицях. Норми шумності тим більше стосуються автомобільної техніки. Західні автомобільні конструктори поряд з виконанням жорстких екологічних розпоряджень повинні стежити і за виконанням стандартів шумності. Щоб досягти тихішої роботи автомобіля автопромисловість впроваджує безліч технічних нововведень. Але, незважаючи на це, головним способом боротьби з продуктами горіння двигуна, як і раніше, є глушник.
Різниця в українському та європейському стандартах шуму. Директива ЄС 92/97/ЄЕС: Шум від працюючого легкового авто – 75 дБ (А) Український ДСТУ (згідно з ГОСТ 27435-87): Шум у салоні легкових та вантажопасажирських авто – 78 Дб (А).
На сьогоднішній день європейський стандарт обмежує звук від працюючого автомобіля – 75 дБ (А). Найближчим часом директиви ЄС мають посилитись ще на 3-5 дБ (А). І цим розпорядженням насамперед повинні дотримуватися всі виробники деталей системи вихлопу. Саме тому Help-Auto обрало польського виробника Polmostrow як постачальника глушників та резонаторів, чиї вироби відповідають усім актуальним європейським стандартам. Чого не скажеш про дешеві аналоги СНД та Китаю. Незважаючи на те, що вітчизняний ДЕРЖСТАНДАРТ пропонує вимірювання шуму в салоні авто, а не зовні, він все одно більше норми ЄС на 3 дБ (А). Але і ця вимога нерідко не виконується, оскільки багато вітчизняних виробників автомобілів і вихлопних систем орієнтовані на застарілі післявоєнні стандарти.