Україна, Київ Кільцева дорога, 4-Б
UA | RU

Як не сумно, але визначити справжнє джерело, через яке передні або задні колодки входять у непридатний стан, точно неможливо.

Однак існує кілька версій з цього приводу. Одним властиво думати, що на задні гальмівні колодки потрапляє сміття з передніх коліс, через що вони схильні до швидкого зносу. Інші впевнені, що передні зношуються швидше за задні колодки, оскільки, спираючись на особливості гальмівної системи, після натиску на педаль, передні колодки першими спрацьовують, відповідно, основне навантаження на них і спрямоване. Але як би там не було, якщо вони вже зіпсовані, то настав момент заміни.

Замінити гальмівні колодки зовсім не складно, якщо заміна виконується фахівцями, а не саморобними. Хоча, при ремонті не потрібно будь-яких хитромудрих інструментів. Все, досить просто при грамотному ставленні до процесу заміни.

Тормозные колодки: Советы по выбору оптимальных тормозных колодок: - Фото №1

Тепер ближче до заміни, яка, в принципі, пояснює порядок вибору гальмівних колодок

Спочатку необхідно зняти кріпильні болти, після яких вивішуються колеса із застосуванням домкрата та підпірки. Логічно, що перебуваючи у підвішеному стані, автомобіль може зірвати та впасти, через що зірвати болти неможливо – небезпечно.

Колесо потрібно зняти зі маточини і перекласти ближче до домкрата, який знадобиться як додаткова підпірка.

Рекомендація! Гальмівна система влаштована так, що колодки необхідно розвести викруткою з двох сторін, щоб гальмівний поршень повернувся у вихідне положення. Після цього відкручується болт, що фіксує гальмівний супорт до втулок. Інтенсивного зусилля не треба, щоб їх зірвати, для цього краще використовувати аерозоль або яке-небудь мастило. Через кілька хвилин болт легко відкрутиться.


Гальмовий супорт має два болти, які закріплені до нього дужкою. З них потрібно вибрати один болт той, який після відкручування скине корпус і скобу, щоб при цьому не зачепити гальмівний шланг. Після чого, гальмівні колодки витягуються, відкидаючи корпус і скобу кудись, щоб не заважали подальшій заміні.
А ось тепер настав момент визначення стану колодок. Не виключено, що з ними все гаразд. Таке бувало й неодноразово. Але, якщо обидві колодки зіпсовані, причому, рівномірно, вони (обидві) підлягають заміні. Процес збору відбувається у зворотній послідовності.
Тепер потрібно зрозуміти: чи правильно замінили колодки. Тут мають на увазі як порядок процесу заміни, а й якість самих колодок оскільки у результаті неякісних колодок, у майбутньому чекає повторна заміна.
Отже, сидячи за кермом, необхідно натиснути на педаль гальма багато разів з метою усунути засмічення між гальмівним диском, колодками та поршнем супорта. При дисковій системі автомобіля поршень повинен повертати, як ключ у гальмівний супорт за годинниковою стрілкою.

Як правильно вибрати гальмівні колодки?

{{block type="catalog/product_list" category_id="27" template="carousel/products_horizontal.phtml"}}

Напевно, це найголовніший момент у всьому процесі заміни, оскільки саме якість колодок визначає їх термін служби. Тут велике значення має виробник. Економлячи на малому, потім переплачується в рази більше. Тому не варто звертати увагу на копійцеву різницю. Так, і ще одне: вистачить для своєї машини купувати щось на ринку! Сьогодні там є торговий намет, завтра – ні. А потім шукай винного.
Тому тільки магазини, що дають гарантії і мають юридичну адресу! До речі, якщо фірмовий магазин – це ще не факт, що там набагато дорожче. Швидше навпаки, дешевше і набагато. Крім того, у великих салонах надається система знижок.

Підпишіться на розсилку