Україна, Київ Кільцева дорога, 4-Б
UA | RU

Пламегасник автомобільний. Купуйте пламегасник у нашому СТО за ціною виробника.

Для початку необхідно відповісти на цілком логічне питання, яке прямо пов'язане з назвою деталі, яка знаходиться позаду приймальної труби глушника вихлопної системи – чому їй було дано саме цю назву, а не якусь іншу? Слід сказати, що точної інформації про походження слова "пламегасник" просто немає. До того ж, у іноземних джерелах навіть немає терміну англійською мовою, від якого можна було б відштовхуватися. Якщо перекладати з англійської мови існуючі назви даної частини вихлопної системи, зрештою отримаємо такі визначення: «резонатор», «передній» та «попередній глушники». Втім, не будемо детально зупинятися на теоретичній особливості даного пристрою, адже для автовласників особливий інтерес, звичайно ж, дає можливість застосування отриманої інформації в практичному аспекті.

Що стосується нашої країни, пламегасник – це особливий технічний пристрій у системі випуску відпрацьованих вихлопних газів, що встановлюється в передній частині вихлопного агрегату за трубою-приймачем – у більшості випадків, вона розташована в безпосередній близькості від каталітичного нейтралізатора відпрацьованих вихлопних газів.

Переваги наших пламегасників:

  • оригінальна якість
  • низька вартість
  • правильні руки під час встановлення

За своєю суттю пламегасник – це і є всім звичний резонатор, а точніше – один із його поширених різновидів. При цьому полум'ягасник відрізняється від класичного резонатора у своїй винятковій надійності, що прямо пов'язане з практичною необхідністю витримування ним високих навантажень, несумісних з тиском, який відчувають на собі інші частини вихлопної системи авто. Зважаючи на високу температуру газів, що вилітають на великій швидкості з камери згоряння, пламегасник машини функціонально повинен здійснювати прийом всього об'єму, обробку, охолодження та подальший їх випуск назовні. Плюс до того ж полум'ягасник повинен забезпечувати змішування потоків пульсуючого характеру з кожного циліндра в єдиний потік, який відрізняється своєю рівномірністю. Також необхідно зазначити, що його корпус при цьому повинен видавати мінімальний рівень шуму - і це при тому, що до зворотного його можна сказати "примушують" відпрацьовані вихлопні гази, що знаходяться всередині. Мабуть, всім нам знайомий звук автомобіля «Волга» також відомий під назвою «звук порожнього каталізатора» - це і є причина шуму, що виникає. Паралельно з цим пламегасник також ще й відчуває на собі вібрацію, яка виникає на зовнішній стороні - її джерелом є працюючий двигун, глушник, що бовтається, і соляний розчин, який в зимовий час раз у раз бризкає на розпечену деталь. Очевидно, що полум'ягасник у сучасному автомобілі функціонально здійснює купу різних важливих обов'язків.

Підпишіться на розсилку