Каталізатор (глушник) на ВАЗ-2104, 2107, 21093, 21099, 2110, 2111, 2112, 2113, 2114, 2115;
Вже протягом багатьох років одними з найпопулярніших автомобілів в Україні є авто марки ВАЗ різних моделей та комплектацій. Ці машини ідеально підходять для вітчизняних доріг, покриття яких, на жаль, досі часто не відповідає необхідному рівню якості. Спеціально для власників автомобілів марки ВАЗ компанія «Helpauto» пропонує різні каталізатори (глушники), які неодмінно очистять і відфільтрують відпрацьовані вихлопні газ, що містять у собі величезну кількість токсичних речовин, здатних завдати шкоди здоров'ю людини та навколишньому середовищу. У товарному асортименті компанії «Helpauto» ви завжди зможете знайти каталізатори (глушники), які ідеальним чином підходитимуть саме для моделі вашого авто.
У разі виникнення необхідності придбання, у нас ви завжди зможете вибрати та придбати каталізатор, глушник чи гофру на:
- ВАЗ-2104;
- ВАЗ-2107;
- ВАЗ-21093;
- ВАЗ-21099;
- ВАЗ-2110;
- ВАЗ-2111;
- ВАЗ-2112;
- ВАЗ-2113;
- ВАЗ-2114;
- ВАЗ-2115;
- ВАЗ-2121 Niva (модель автомобіля ВАЗ 2121 Нива);
- ВАЗ-2131 Niva (модель автомобіля ВАЗ 2131 Нива);
- ВАЗ Lada Granta (модель автомобіля ВАЗ Лада Гранта);
- ВАЗ Lada Kalina (модель автомобіля ВАЗ Лада Каліна), а конкретніше – для моделі автомобіля ВАЗ Lada Kalina 1117 (модель автомобіля ВАЗ Лада Каліна 1117), моделі автомобіля ВАЗ Lada Kalina 1118 (модель автомобіля ВАЗ Лада Каліна 1118), моделі автомобіля ВАЗ Lada Kalina 1119 (модель автомобіля ВАЗ Лада Каліна 1119), моделі автомобіля ВАЗ Lada Kalina 1119 Sport (модель автомобіля ВАЗ Лада Каліна 1119 Спорт);
- ВАЗ Lada Priora (модель автомобіля ВАЗ Лада Пріора), а конкретніше – для моделі автомобіля ВАЗ Lada Priora 2170 (модель автомобіля ВАЗ Лада Пріора 2170), моделі автомобіля ВАЗ Lada Priora 2171 (модель автомобіля ВАЗ Лада Пріора 2171), моделі автомобіля ВАЗ Lada Priora 2172 (модель автомобіля ВАЗ Лада Пріора 2172), моделі автомобіля ВАЗ Lada Priora 2172 Купе (модель автомобіля ВАЗ Лада Пріора 2172 Купе).
Компанія «Helpauto» гарантує незмінно високу якість своєї продукції, адже каталізатори (глушники), що реалізуються нами, для автомобілів марки ВАЗ цілком і повністю відповідають абсолютно всім висуваються нині запитам і вимогам до вихлопної системи авто. Ми присутні на ринку України та столиці, починаючи з далекого 2003 року – за цей тривалий час нашими послугами встигли скористатися тисячі та тисячі автовласників ВАЗ, які мешкають як у Києві, так і в інших містах та селах нашої країни. Всі вони на власному досвіді переконалися в неперевершеній якості послуг, що надаються нашими фахівцями, безпосередньо пов'язаних із системами вихлопу в автомобілях марки ВАЗ.
Штаб-квартира російського підприємства-виробника автомобілів ВАЗ (розшифровується як Волзький автозавод) розташована у російському місті Тольятті, що у Самарській області РФ. З часів існування СРСР і по сьогодні щорічно на підприємстві ВАЗ випускаються мільйони автомобілів різних моделей і модифікацій, які незмінно користуються підвищеним попитом у своїх шанувальників.
У 1967 році Рада Міністрів СРСР прийняла рішення звести в країні новий автозавод, який мав надалі випускати автомобілі, що ідеально підходили для запитів і потреб громадян Союзу. Сказано - зроблено: першим директором підприємства було призначено В. М. Полякова, який до цього обіймав посаду заступника міністра автопромисловості СРСР. Головним конструктором був призначений Необхідно відзначити, що плани уряду країни були грандіозними - було намічено, що щорічно з 1971 року буде випускатися щонайменше 220 000 авто.
Першою моделлю авто, побудованого на новому підприємстві, стала малолітражка ВАЗ 2101, яка була створена за образом та подобою італійського автомобіля Fiat-124. Новинка радянського автопрому оснащувалась 4-циліндровим двигуном потужністю 60 к.с., що дозволяв розвивати швидкість до 140 км/год. Усередині салону авто легко поміщалися 5 людей. Спочатку планувалося, що машини ВАЗ незабаром стануть всенародними улюбленцями, тому їх виробництво буде масовим, а ціна - демократична. На жаль, цим планам не судилося збутися - звичайному трудівникові доводилося роками відкладати і позичати кошти, щоб купити автомобіль марки ВАЗ. Втім, навіть за такої ситуації помилково вважати, що авто марки ВАЗ раз у раз, що простоювали на складських приміщеннях. Величезним попитом у жителів Союзу користувалося авто ВАЗ-2101, прозване в народі копійкою, серійне виробництво якої було розпочато наприкінці 70-х років минулого XX століття. Також підвищеною увагою у покупців користувалася модель ВАЗ-2121 (вона ж – «Нива»), серійне виробництво якої почалося 1977 року.
У період 1972-1986 років. підприємство ВАЗ виробляла модель автомобіля ВАЗ-2101, яка була класичним універсалом з 5-ма дверима, з яких остання 5-та відкривалася вгору. Це авто відразу сподобалося дачникам, оскільки мало місткий салон, що особливо зручно для перевезення різних вантажів. Модель ВАЗ-2104 користувалася практично ідентичною популярністю, і випускалася аж до 1984 року.
1972 - був випущений перший екземпляр моделі ВАЗ-2103, яка була практично 100% копією італійського автомобіля Fiat-124 Speciale, вперше випущеного в 1968 році. Слід зазначити, що це авто було одночасно потужним і зручним – тоді наявність такого авто прямо свідчило про рівень добробуту її господаря. До того ж вона в рази дорожче коштувала, аніж інші моделі ВАЗ, що пояснювалося її інноваційністю на той час.
Ще одним «двійником» італійських авто стала модель ВАЗ-2106 – вона була скопійована з «італійця» Fiat-124 Speciale, вперше випущеного в 1972 році. Малоймовірно, що її розробники на той час могли припускати, що їхнє дітище незабаром стане всенародним власником.
У період із 1970 по 1980 гг. було випущено цілу низку різних модифікацій «Ниви»: у цей часовий проміжок було випущено такі модифікації, як ВАЗ-2121, ВАЗ-2123, ВАЗ-21213 і ВАЗ-2131. Незважаючи на те, що в самому СРСР ці авто дуже погано продавалися, у країнах дружнього соціалістичного табору ці автомобілі йшли на розхват.
1982 - був дан старт серійному виробництву нової моделі ВАЗ-2107, яка була сприйнята покупцями, що називається «на ура!».
Кінець 1984 ознаменувався стартом серійного виробництва якісно нової моделі - 3-дверного хетчбека ВАЗ-2108. Це було перше легкове авто «Самара» з провідними передніми колесами.
1987 ознаменувався стартом серійного виробництва якісно нової моделі ВАЗ-2109, яка покупцям відома під назвами «Лада Самара» і «Супутник». Ця новинка від Волзького автозаводу була сприйнята "на ура" серйозними людьми, яких в ній приваблювало наявність 5 дверей та стильний вигляд. До речі, 4-дверний седан ВАЗ-21099 є її «нащадком».
Розвал Радянського Союзу вплинув абсолютно на всі процеси суспільного життя – не став винятком і автопром. Лише до середини 90-х ситуація для ВАЗ більш-менш вирівнялася: підтвердженням тому є презентація новинки підприємства ВАЗ-2110 на традиційному Паризькому автосалоні. Наступного року Волзький автозавод відзначив випуск у сет свого 16-мільйонного автомобіля за всю свою історію.
1997 - потенційні покупці побачили такі новинки, як ВАЗ-2120, ВАЗ-2129, нові модифікації «Ниви» - ВАЗ-2329, ВАЗ-2131 і ВАЗ-21107. 1998 ознаменувався презентацією нової 5-дверной моделі-«універсала» з переднім приводом – мова йде про ВАЗ-2111. Також світ побачила нова модель-мінівен ВАЗ-2120, котрий був названий конструкторами, як «Надія».
2003 рік – стартувало серійне виробництво нової моделі автомобіля «Лада Калина», що цілком і повністю відповідає європейському рівню якості та безпеки «В». Окрім іншого, покупці мали можливість також вибрати серед трьох модифікацій, а саме: універсал ВАЗ-1117, седан ВАЗ-1118 та хетчбек ВАЗ 1119.
Останніми моделями автомобілів ВАЗ, що поповнили її модельний ряд, стали такі машини: Granta, Priora, тест-драйв якої свого часу провів особисто прем'єр-міністр Росії Володимир Путін.