Гофра на глушник - правила підбору та монтаж гофри у вихлопній системі
Гофра на глушник – одна з найуразливіших деталей автомобіля. Вона встановлюється на всіх сучасних машинах. Її мета – запобігти передачі вібрації двигуна до вихлопної системи, що, в свою чергу, продовжує життя вихлопної системи.
Відремонтувати її – неможливо, а ось замінити можна і в гаражних умовах самостійно.
Гофра на глушитель - правила подбора и монтаж гофры в выхлопной системе - Фото №1" title="Гофра на глушник - правила підбору та монтаж гофри у вихлопній системі - Фото №1">
Перед тим, як встановити, її потрібно придбати. Гофра глушника, купити яку краще, дотримуючись деяких правил, прослужить довгою правдою:
- Встановлена у вертикальному положенні гофра під випускним колектором діє на стиск. А саме: у процесі функціонування двигуна гофре не властиво згинатися, а стискатися та випрямлятися. Назва такої гофри – посилена. Її розміри: довжина – не більше 150 мм, ширина – 65 мм;
- горизонтальне розташування гофри під першим коліном приймальної труби, якщо дивитися з боку двигуна, згинається. Габарити цієї гофри: довжина – 400 мм, ширина – 65 мм.
Незалежно від типу гофри, її монтаж здійснюється з нахлестом на трубу.
Порядок заміни гофри на глушник:
Насамперед, демонтується стара за таким принципом:
- відразу слід створити всі умови для оптимальної роботи, заздалегідь підготувавши кронштейн приймальної труби, нові гумки глушника;
- необхідно використання нових прокладок або ущільнювальних кілець, що встановлюються під випускний колектор та резонатор;
- зі шпильок колектора відкручуються гайки;
- знімається приймальна труба, болгаркою зрізається стара деталь. Головне тут видалити метал зварювального шва, не зачепивши приймальну трубу із фланцем.
Монтаж нової гофри.
Встановлюються обидві частини приймальної труби в зону призначення із заміною всіх гумок глушника. Гофра кріпиться у вільному русі, тобто не повинна бути стиснутою або натягнутою.
Після встановлення обох частин приймальної труби фіксується гофра. Дія її монтажу здійснюється шляхом прихоплення кількох точок зварювання. Далі знімається приймальна труба та обварюється гофра по всьому колу з'єднань. У гофри з 2-х сторін розташовані патрубки, які складаються з 2-х кілець, натягнутих один на одного.
Гофра приварюється так, щоб ці кільця були пов'язані між собою. Потім відбувається встановлення приймальної труби на її початкове місце, не забуваючи про прокладки та кільця. Потім надягається кронштейн.
Таким чином, зрозуміло, що сам процес встановлення гофри не становить жодних складнощів. Головне проводити всі маніпуляції згідно з заданим порядком, не упускаючи зазначених деталей.
3 Вида гофр на глушник:
- одношарова – за своєю конструкцією – це двошаровий гофрований металорукав та зовнішнє обплетення;
- двошарова - двошаровий гофрований металорукав, внутрішнє та зовнішнє обплетення;
- тришарова – двошаровий гофрований металорукав, зовнішнє обплетення та додатковий внутрішній вальцьований рукав.
Якою б не була гофра на глушник, найважливіше, приділити увагу виробнику. Особливою популярністю користуються гофри на вихлопну систему чеського виробництва (Чері Амулет), турецькі (Сампа) – для мерседесів 814 – 1520, польські (Авео) – для Шевроле Авео, польський виробник Деу та багато іншого. Зрозуміло, що гофра на глушник вибирається згідно з маркою автомобіля. Якщо покупець є власником ВАЗ, то, очевидно, що Чері Амулет не годиться.